RSS

Tu Maung Nyo – No Way out According to Regime’s Law

08 Jul

စစ္အာဏာရွင္ရဲ့ ဥပေဒ ဆိုုတာေအာက္ လံုးပါးပါးကုုန္ၾကလိမ့္မယ္

တူေမာင္ညိဳ

ဇူလိုုင္ ၈၊ ၂၀၁၁

မူလအေျခအေန ဆိုုတာ

ဇူလိုင္လ ၇ ရက္ေန႔ ျမန္မာ့အလင္း သတင္းစာ၊ စာမ်က္ႏွာ (၉) “KIA အဖြဲ႔ က မီးရထားလမ္းနဲ႔ တံတားေတြ မုိင္းေထာင္ ေဖာက္ခြဲဖ်က္ဆီးခဲ့တယ္” ဆုိတဲ့ သတင္း ေဖၚျပထားပါတယ္။

ဒီသတင္းက ျပည္သူ႔လြႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ ရဲ႕ “မူလအေျခအေန နီးပါး ေရာက္ရွိခဲ့ၿပီ” ဆုိတဲ့ စကား ေခ်ဖ်က္ပစ္လုိက္ၿပီး၊ “KIA နဲ႔ အပစ္ မရပ္ႏုိင္ေသးဘူး” ဆိုတဲ့ အခ်က္ကို သက္ေသ ျပသေနပါတယ္။

မႏၱေလး – ျမစ္ႀကီးနား မီးရထားလည္း ပံုမွန္ မေျပးဆြဲႏုိင္ေသးဘူး။ ကခ်င္ျပည္နယ္ အတြင္းက ျပည္သူမ်ားလည္း ေၾကာက္ရြံ႕ စုိးရိမ္မႈေတြ ဆက္လက ရွိေနဆဲပါ။ တျပည္လံုး ျပည္သူ လူထုႀကီးက ဒီအေရးအတြက္ ရတက္မေအး ျဖစ္ေနရဆဲပါ။ ျပည္သူလူထုႀကီး တစ္ရပ္လံုးက တကယ့္ စစ္မွန္တဲ့ ျပည္တြင္းၿငိမ္းခ်မ္းေရး လိုခ်င္ၾကသူေတြပါ။

“ဘယ္အစုိးရ လက္ထက္မွာမွ မရရွိခဲ့ဘူးတဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး” ဆုိတာရဲ႕ တကယ့္ သရုပ္မွန္ကို ျပည္သူ လူထုက လက္ငင္း လက္ေတြ႔ သိျမင္ေနခဲ့ၾကၿပီပဲ။

ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ႀကီး ရုရွားခရီးစဥ္ (၂၅ ဇြန္) ထြက္ခြာသြားၿပီးတဲ့ေနာက္၊ ဦးေအာင္ေရႊနဲ႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တို႔ထံ ျပည္ထဲေရးဝန္ႀကီးက “အေၾကာင္းၾကားစာ” ( ၂၈ ဇြန္) ေပးပို႔ ပါတယ္။

တၿပိဳင္နက္ထဲမွာ တုိင္းေဒသႀကီးေတြနဲ႔ ျပည္နယ္ေတြမွာ“လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး” ေတြ (၂၈ ဇြန္) စတင္ က်င္းပ ခဲ့ပါတယ္။ ထူးျခားတဲ့အခ်က္က လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးေတြကို တစ္ခ်ိန္တည္း တစ္ၿပိဳင္တည္း က်င္းပတာမဟုတ္ပါဘူး။

ကခ်င္ျပည္နယ္နဲ႔ စစ္ကုိင္းတုိင္း ေဒသႀကီးတုိ႔ရဲ႕ လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး(ပထမေန႔)ကို ဇြန္လ ၂၈ရက္ေန႔မွာ စတင္ ပါတယ္။

ခ်င္းျပည္နယ္နဲ႔ ပဲခူးတုိင္းေဒသႀကီးတုိ႔က ဇြန္လ ၂၉ ရက္ေန႔မွာစတင္တာပါ။

ကယားျပည္နယ္၊ ရွမ္းျပည္နယ္၊ ရခိုင္ျပည္နယ္၊ မေကြးတုိင္းေဒသႀကီး၊ မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီး၊ တနသၤာရီတုိင္း ေဒသ ႀကီးနဲ႔ ဧရာဝတီတုိင္း ေဒသႀကီးေတြမွာေတာ့ ဇြန္လ ၃၀ ရက္ေန႔မွ စတင္ က်င္းပါတယ္။

ကရင္ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး(ပထမေန႔)ကုိ ဇူလုိင္လ၄ရက္ေန႔မွာစတင္ခဲ့ၿပီး။ မြန္ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္အထူးအစည္းအေဝး(ပထမေန႔) ကုိေတာ့ ဇူလုိင္လ ၇ ရက္ေန႔မွာ စတင္ပါတယ္။

 

ပိတ္လိုုက္ ဖြင့္လိုုက္ လႊတ္ေတာ္

ေနာက္တစ္ခ်က္က ဇူလုိင္လ (၁) ရက္ေန႔ မွာ “ရုပ္သိမ္းတယ္” လို႔ သတင္းစာမွာ ေဖၚျပထားတဲ့ “စစ္ကိုင္းတိုင္း ေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး (စတုတၱေန႔) ” ကို “တည္” ၿပီး ေျပာရမယ္ ဆုိရင္ အထူး အစည္းအေဝးေတြဟာ ၄ ရက္ပဲ က်င္းပ ပံုေပၚပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စစ္ကုိင္းတုိင္းေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝးနဲ႔ တစ္ေန႔ထဲက်င္းပတဲ့ ကခ်င္ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝး (စတုတၱေန႔) ကိုေတာ့ “ရပ္နား” လို႔ ပဲ သတင္းမွာ ေဖၚျပထားျပန္ပါတယ္။ “ရုပ္သိမ္း” နဲ႔ “ရပ္နား” တာ မတူပါဘူး။ ရုပ္သိမ္းတာက ၿပီးဆံုးၿပီ ဆိုတဲ့သေဘာပါ။ ရပ္နားတာေတာ့ ေရွ႕ဆက္ဦးမယ္ ဆိုတဲ့သေဘာ ပါဝင္ပါတယ္။ ထားပါေတာ့။

ဒါ့အျပင္ ခ်င္းျပည္နယ္၊ ပဲခူးတုိင္းေဒသႀကီး၊ ကယားျပည္နယ္၊ ရွမ္းျပည္နယ္၊ ရခိုင္ျပည္နယ္၊ မေကြးတုိင္းေဒသႀကီး၊ မႏၱေလးတုိင္းေဒသႀကီး၊ တနသၤာရီတုိင္း ေဒသႀကီးနဲ႔ ဧရာဝတီတုိင္း ေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝးကိုလည္း ပထမေန႔နဲ႔ ဒုတိယေန႔ က်င္းပတဲ့သတင္းကိုပဲ ေဖၚျပၿပီး တတိယေန႔နဲ႔ စတုတၱေန႔ သတင္းေတြ ေဖၚျပတာ မေတြ႔ရေတာ့ျပန္ပါဘူး။

ဇူလုိင္လ ၄ ရက္ေန႔က ပထမေန႔ အစည္းအေဝး စတင္တဲ့ ကရင္ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး သတင္းကေတာ့ ဒုတိယေန႔အထိ ေဖၚျပထားေသာ္လည္း ယခု ေဆာင္းပါးေရးတဲ့ေန႔ ( ၈ ဇူလုိင္) အထိ တတိယေန႔နဲ႔ စတုတၱေန႔ အစည္းအေဝး က်င္းပတဲ့ သတင္း ေဖၚျပတာ မေတြ႔ရပါဘူး။

 

အထူးအစည္းအေဝးမွာ ဘာေတြ ေဆြးေႏြးၾကသလဲ

၂ ခုေတြ႔ပါတယ္။

ပထမတစ္ခုက တုိင္းေဒသႀကီးနဲ႔ ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝးေတြအားလံုးမွာ တစ္ပံုစံတည္း လုပ္ၾကရတဲ့ “ဝန္ႀကီးဌာနေတြ ျပင္ဆင္ဖြဲ႔စည္း” တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီကိစၥတစ္ခုထဲေၾကာင့္ အထူး အစည္းအေဝး ေခၚတာ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး။

ဒုတိယတစ္ခုက “အဆို” တင္ျပ ဆံုးျဖတ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဆိုတင္ျပ ဆံုးျဖတ္တာမွာလည္း ကခ်င္ျပည္နယ္၊ စစ္ကိုင္းတုိင္း ေဒသႀကီးနဲ႔ ရွမ္းျပည္နယ္တုိ႔မွာပဲ ေတြ႔ရၿပီး က်န္တဲ့ တုိင္း ေဒသႀကီးမ်ားနဲ႔ ျပည္နယ္ေတြမွာေတာ့ အဆိုတင္တာမေတြ႔ရပါဘူး။ ေနာက္ဆံုးမွ က်င္းပေနတဲ့ ကရင္ျပည္နယ္နဲ႔ မြန္ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးေတြမွာ အလားတူ အဆိုမ်ိဳးေတြ တင္ႏုိင္ဖြယ္ရွိပါတယ္။

ကခ်င္ျပည္နယ္၊ စစ္ကိုင္းတုိင္း ေဒႀကီးသနဲ႔ ရွမ္းျပည္နယ္တို႔မွာ တင္ျပတဲ့ အဆိုေတြကေတာ့ ေအာက္ပါ အတုိင္းပါပဲ။

 

ကခ်င္ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ (တတိယေန႔)

“ကခ်င္ျပည္နယ္သူ ျပည္နယ္သားမ်ား၏ ပကတိ လိုအပ္ခ်က္ျဖစ္သည့္ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းမႈ၊ ဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတက္မႈ၊ ဒီမုိကေရစီ ရရွိမႈတို႔ကို ဟန႔္တားေႏွာင့္ယွက္ေသာ လုပ္ရပ္မ်ားအား ရပ္ဆုိင္း၍ ႏုိင္ငံေတာ္ ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒပါ ဒီမိုကေရစီ က်င့္စဥ္ႏွင့္အညီ ထာဝရ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို တည္ေဆာက္ၿပီး ႏုိင္ငံႏွင့္ တုိင္းရင္းသား ျပည္သူတို႔ ၏ အက်ိဳးစီးပြား ေဖာ္ေဆာင္ေရးအဆို”

(အဆုိတင္သြင္းသူ – ကခ်င္ျပည္နယ္၊ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္ (၁) ဦးအင္ဖေရာင္းဂမ္ )

 

စစ္ကုိင္းတုိင္း ေဒသႀကီး လႊတ္ေတာ္ (တတိယေန႔)

“ကခ်င္ျပည္နယ္အေျခစုိက္ KIAအဖြဲ႔၏ ကခ်င္ျပည္နယ္ ေဒသ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္း လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကို တားျမစ္ ျခင္း၊ လုပ္ငန္းမ်ား မေအာင္ျမင္ေအာင္ ေႏွာင့္ယွက္ျခင္း ၊ ေရအားလွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ တရုတ္ႏုိင္ငံသား ဝန္ထမ္းမ်ားကို ၿခိမ္းေျခာက္ျခင္း ၊ ဟန္႔တား ေႏွာင့္ယွက္ျခင္း၊ ျပည္နယ္အတြင္းရွိဌာနဆုိင္ရာ ဝန္ထမ္းမ်ားႏွင့္အရပ္သားမ်ားအား KIA မွ ဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္ျခင္းမ်ားကို ကန္႔ကြက္ေၾကာင္း”

(အဆုိတင္သြင္းသူ – စစ္ကုိင္းတုိင္း၊ ထီးခ်ိဳင့္ၿမိဳ႕နယ္၊ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၂) မွ ဦးစန္းေမာင္ )

 

ရွမ္းျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ (ပထမေန႔)

“ေခတ္မီ ဖြံ႔ၿဖိဳး တိုးတက္သည့္ ႏုိင္ငံေတာ္သုိ႔ ေရာက္ရွိရန္ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္း သာယာေရးသည္ အေရးပါသည့္ အတြက္ လက္ရွိ

ႏုိင္ငံေတာ္ေအးခ်မ္းမႈ ပ်က္ျပားေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေနၾကေသာကိစၥရပ္မ်ား ရပ္တန္႔ၿပီး အျမင္မတူညီမႈမ်ားကိုလူထုနည္းျဖင့္ လႊတ္ေတာ္ တြင္ေဆြးေႏြးညႇိႏႈိင္းေဆာင္ရြက္သြားၾကရန္ ”

(အဆိုတင္သြင္းသူ – ရွမ္းျပည္နယ္၊ ရပ္ေစာက္ၿမိဳ႕နယ္၊ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၁) မွ ဦးေအာင္ေက်ာ္ညြန္႔ )

 

အကယ္၍ ကရင္ျပည္နယ္ေတြနဲ႔ မြန္ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ေတြမွာ အဆုိေတြ တင္ခဲ့မယ္ ဆုိရင္လည္း အလားတူ အဆိုမ်ိဳး သာလွ်င္ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့အျပင္ ဘယ္ အဖြဲ႔အစည္းေတြကို ဦးတည္ခ်က္ ထားလိမ့္မယ္ ဆုိတဲ့ အခ်က္ကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္းျမင္ႏုိင္မွာပါ။

ဒီလိုပံုစံအတုိင္းသာ ဆိုရင္ “အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္နဲ႔ ျပည္သူ႔ လႊတ္ေတာ္ အထူး အစည္းအေဝး” ေတြပါ ဆက္လက္ က်င္းပသြားမယ့္ သေဘာ ရွိေနၿပီး၊ ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္ အထူးအစည္းအေဝးပါ ေခၚႏုိင္တဲ့ အေနအထား ရွိႏုိင္တယ္လို႔ ခန္႔မွန္းရပါတယ္။

အဆိုေတြ ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ ဘယ္သူေတြကို ဦးတည္ၿပီး ဘယ္လို ရည္ရြယ္ခ်က္ထားသလဲ ဆိုတာ ကြက္ကြက္ ကြင္းကြင္း ျမင္ႏုိင္ပါတယ္။

(NLD) (KIA) (SSA) တို႔ကို ဦးတည္ေနပါတယ္။

 

ေဘာလုုံးကြင္းထဲကေန လႊတ္ေတာ္ထဲ ၀င္လာတဲ့ လူစုု

တကယ္ေတာ့ ဒီအဆုိေတြဟာ တခ်ိန္က ႀကံ့ဖြံ႔အသင္းက ျပည္နယ္နဲ႔တုိင္း အသီးသီးက ေဘာလံုးကြင္းေတြထဲမွာ က်င္းပခဲ့တဲ့ “လူထု အစည္းအေဝးပြဲ” ဆုိတာေတြမွာ တင္တဲ့ အဆိုေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

အခု“လႊတ္ေတာ္” ေတြ ရွိလာေတာ့၊ လႊတ္ေတာ္ထဲမွာလည္း ႀကံ့ဖြံ႔ပါတီက လက္ဝါးႀကီးအုပ္ အမ်ားစု ေနရာ ရရွိထားေလ ေတာ့ လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ တင္ျပတဲ့ အဆိုေတြ ျဖစ္လာတာပါ။ သိပ္ မထူးဆန္းပါဘူး။

တျပည္လံုးက ေမွ်ာ္လင့္ ေတာင့္တေနတဲ့“အမ်ိဳးသား ျပန္လည္ သင့္ျမတ္ေရး အဆို/ျပည္တြင္း ၿငိမ္းခ်မ္းေရး” အဆိုေတြေတာ့

ျဖစ္လာမွ မဟုတ္တာေတာ့ ေသခ်ာပါ။

အဲဒီလို အဆိုမ်ိဳး တင္ရင္လည္း “ဦးဗညားေအာင္မိုး တင္သြင္းခဲ့ဖူးတဲ့ အဆိုလိုပဲ” အရႈံးနဲ႔အဆံုးသတ္ရမွာပါ။

ႀကံ့ဖြံ႔ဘက္က တင္တဲ့ အဆိုကိုလည္း ကန္႔ကြက္ ပယ္ခ်ႏုိင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ သူတို႔က အမ်ားစု။ လႊတ္ေတာ္ အားလံုးရဲ႕ ဥကၠ႒ နဲ႔ ဒုတိယဥကၠ႒ေတြဟာ ႀကံ့ဖြံပါတီက ခ်ည္းပဲ ျဖစ္တယ္။

ဒီအဆိုေတြကုိသာ တင္ၿပီး ဆံုးျဖတ္လုပ္ကိုင္ေနၾကမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ “လႊတ္ေတာ္ေတြ” ထဲမွာလည္း ျပႆနာေတြကို ေျဖရွင္းႏုိင္မယ့္ အလားအလာ/အေျဖရွာႏုိင္မယ့္အလားအလာမေတြ႔ရပါဘူး။

 

အဓိကက်တဲ့ျပႆနာက

“ႏုိင္ငံေရးပါတီ ဖ်က္သိမ္းဖို႔/ အပစ္အခတ္ ရပ္စဲဖို႔/ (BGF)ဖြဲ႔ဖို႔/ လက္န က္ခ်ဖို႔” မဟုတ္ပါဘူး။

ႏုိင္ငံေရးျပႆနာ ေျဖရွင္းဖုိ႔ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီမုိကေရစီ အခြင့္အေရး ျပည့္ျပည့္ဝဝ ရွိမယ္ / တန္းတူေရးနဲ႔ ကိုယ္ပုိင္ ျပ႒ာန္းခြင့္ အတြက္ ခုိင္ၿမဲတဲ့ အာမခံခ်က္ ရွိမယ္ ဆုိတဲ့ အေျဖကိုသာ ပီပီျပင္ျပင္ ရရွိမယ္ ဆိုရင္ က်န္တဲ့ ျပႆနာေတြဟာ ငွက္ေပ်ာသီး အခြံႏႊာသေလာက္ေတာင္ မခက္ခဲႏုိင္ေတာ့ပါဘူး။

ဒီအခ်က္ကို (ဖဆပလ) အစုိးရကေန (နဝတ-နအဖ) စစ္အစိုးရအထိ အစုိးရအဆက္ဆက္က ေရွာင္လႊြဲခဲ့ၾကၿပီး။ အျပဳတ္ တုိက္ေရး/ ေသာင္းက်န္းသူ ေခ်မႈန္းေရး/ လက္နက္ခ်ေရးပဲ လုပ္ခဲ့တယ္။

ဒီေတာ့ ျပည္တြင္းစစ္လည္းမရပ္စဲႏုိင္ဘူး။ ျပည္တြင္း ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလည္း မတည္ေဆာက္ႏုိင္ခဲ့ဘူး။

တုိင္းျပည္ ဆင္းရဲၿပီး ျပည္သူေတြ မြဲျပာက်ခဲ့ရတယ္။

ဦးသိန္းစိန္ အစုိးရသစ္ကလည္း (နဝတ-နအဖ) စစ္အစုိးရရဲ႕ အေမြခံလို႔ ေျပာေနတာပဲ။ (နဝတ-နအဖ) စစ္အစုိးရ ခင္း ေပးတဲ့ လမ္းေပၚ ေလွ်ာက္ေနတာလုိ႔ ေျပာေနေလေတာ့ ဘာအေျဖမွ ရႏုိင္ဖို႔ လမ္းမျမင္ပါဘူး။

 

လူထုုအစြမ္းနဲ႔ ေဖာ္ေဆာင္ရမယ့္ ေသာ့ခ်က္

ျပႆနာရဲ႕ေသာ့ခ်က္က “ဒီမုိကေရစီ အခြင့္အေရးျပည့္ျပည့္ဝဝရွိေရး / တန္းတူေရးနဲ႔ ကိုယ္ပုိင္ျပ႒ာန္းခြင့္ အတြက္ ခုိင္ၿမဲတဲ့ အာမခံခ်က္ရွိေရး” ဆိုတဲ့ အခ်က္သာလွ်င္ ျဖစ္တယ္။

ဒီအခ်က္ကိုရဖို႔ တမ်ိဳးသားလံုး တန္းတူရည္တူ၊ ဒီမုိကေရစီနည္းက် ပါဝင္ ေဆြးေႏြး ဆံုးျဖတ္ႏုိင္တဲ့ ေတြ႔ဆံု ေဆြးေႏြးပြဲႀကီး တစ္ခု လုိအပ္တယ္။

ဒီလို ေဆြးေႏြးပြဲႀကီး ျဖစ္ဖို႔လည္း တျပည္လံုး ျပည္သူ လူထု စြမ္းပကားနဲ႔မွသာ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။

ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ (၂၀၀ဂ) နဲ႔ အဲဒီ အေျခခံဥပေဒရ ဖြဲ႔စည္းထားတဲ့ “လႊတ္ေတာ္” ေတြထဲမွာ “ဒီမုိကေရစီ အခြင့္အေရး ျပည့္ျပည့္ ဝဝ ရွိေရး / တန္းတူေရးနဲ႔ ကိုယ္ပုိင္ျပ႒ာန္းခြင့္အတြက္ ခုိင္ၿမဲတဲ့ အာမခံခ်က္ရွိေရး” ဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြကို ဘယ္ေတာ့မွ မရႏုိင္ပါဘူး။

ဖြဲ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒ (၂၀၀ဂ)နဲ႔ “လႊတ္ေတာ္” ေတြထဲကေန တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ခ်ဲ႕ယူသြားမယ္/ ျပဳျပင္ ေျပာင္းလဲယူသြား မယ္လုိ႔ ေျပာ ေျပာေနတဲ့ သူေတြကို ေျပာခ်င္ပါတယ္။

အဲဒီ အေျခခံဥပေဒ ေဘာင္ထဲမွာ အဲဒီ လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ ခင္ဗ်ားတုိ႔သာ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လံုးပါး ပါးသြားပါလိမ့္မယ္။

 

 
Leave a comment

Posted by on July 8, 2011 in Op-Ed, Tu Maung Nyo

 

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: